Aktualności
Z okazji Świąt Wielkanocnych życzymy naszym Klientom i Partnerom wszelkiej pomyślności.
Niech ten czas będzie dla Was sposobnością do wyciszenia, odpoczynku i radości.
Serwis ppoż na statku u naszego klienta.
Przeprowadzone zostały hydrotesty 45 butli CO2 do systemu gaszenia.
Butle zostały zdemontowane ze statku i przeszły testy w stacji serwisowej ppoż w naszym oddziale w Gdyni, gdzie zostały także odnowione. Wypiaskowane i pomalowane wróciły na statek.
Nowość w ofercie! Yamaha B 6 KM
Yamaha B 6 KM to 2-cylindrowy silnik o pojemności 212 cm3 charakteryzujący się wyjątkowo płynną pracą. Jest on dostępny w wersjach z ulepszonym, ergonomicznym uchwytem rumpla lub zdalnym sterem i manetką do łodzi z konsolą, a manewrowanie nimi to prawdziwa przyjemność. Dzięki innowacyjnej konstrukcji zdalnego steru wrażenia z pływania łodzią rekreacyjną są bardziej autentyczne. Obie opcje są tak ciche, że nie zakłócają wypoczynku na wodzie i pozwalają skupić się na pięknie otaczającej przyrody. Silnik o wysokim momencie obrotowym to doskonały wybór do większych i cięższych łodzi. Eksploatacja silnika Yamaha B o mocy 6 KM jest bardzo ekonomiczna, dzięki czemu może on znaleźć szerokie zastosowanie w łodziach rzecznych i przeznaczonych do użytku komercyjnego.
Miło nam ogłosić, iż ponownie zostaliśmy wyróżnieni przez YAMAHA POLSKA i zostaliśmy “Dealerem Roku 2021 w kategorii produktów Marine″ .
Zapraszamy do naszych salonów sprzedaży oraz stacji serwisowych w Gdyni i Szczecinie.
Jako dealer firmy Yamaha prowadzimy autoryzowany serwis silników i skuterów wodnych tej firmy.
Dysponujemy w pełni wyposażonym zapleczem diagnostyczno-narzędziowym.
Dostęp do oryginalnych części zamiennych oraz przeszkolony u producenta personel gwarantują wysoką jakość oferowanego przez nas serwisu.
Yamaha Motor Europe wprowadza nowe, udoskonalone funkcje w silnikach zaburtowych.
Yamaha Motor projektuje, rozwija i tworzy produkty wzbudzające emocje na całym świecie. Najnowsza gama produktów odzwierciedla nasze marzenie, jakim pozostaje umożliwienie jak najliczniejszej grupie klientów wypoczynku na wodzie. Innowacje techniczne, takie jak Helm Master EX z autopilotem, zaawansowany osprzęt i podzespoły, pozwalają na pełne wykorzystanie możliwości łodzi zarówno doświadczonym sternikom, jak i osobom pływającym okazjonalnie.
Nowa opcja o mocy 25 KM
Najpopularniejszy w klasie silnik Yamahy o mocy 25 KM jest obecnie dostępny z systemem unoszenia silnika (Power Trim) nawet w modelach z krótką kolumną. Regulacja trymu przyciskiem oraz w pełni elektryczne sterowanie tiltem są teraz dostępne dla większej liczby klientów i na mniejszych łodziach. Jest to idealny wybór dla osób pływających po płytkich wodach lub regularnie przewożących łódź na przyczepie. To jedna z tych innowacji mających na celu zapewnienie klientowi wygodę i maksymalne uproszczenie obsługi sprzętu. Cała obsługa odbywa się za pomocą małego, ergonomicznego przełącznika elektrycznego umieszczonego w wygodnym miejscu. Pozwala ona dostosować kąt i ciąg silnika, aby uniknąć uszkodzenia skegu lub uzyskać optymalną wydajność przy ustawieniu na płasko.
Nowe opcje 15 KM
Portfolio 15-konnych silników Yamaha zostało wzbogacone o dodatkowe opcje, w tym model wyposażony w funkcje elektrycznego zapłonu i regulacji kąta pochylenia obsługiwane za pomocą ergonomicznego uchwytu rumpla. Dostępny w jednostkach z krótką kolumną moduł elektrycznego rozruchu z elektrycznie sterowanym unoszeniem silnika za pomocą zdalnej przepustnicy i steru uzupełnia obecny model z długą kolumną. Ta zupełnie nowa konstrukcja jest idealna dla sterników przywiązanych do tradycyjnego układu pokładu z centralnie ustawioną sterówką i pasuje do większej liczby łodzi.
Nowa opcja T o mocy 9,9 KM
Model Yamaha T 9,9 KM jest obecnie wyposażony w elektryczny zapłon, system elektrycznej regulacji przechyłu i bardzo długą kolumnę — idealne rozwiązania dla łodzi kilowych i mniejszych jednostek żaglowych. Opcjonalny joystick umożliwia sterowanie jednostką z kokpitu, dzięki czemu załoga może komfortowo spędzać czas na wodzie, zarówno pod żaglami, jak i na silniku. Kiedy silnik zaburtowy nie jest używany, można go łatwo wyjąć z wody za pomocą tiltu obsługiwanego wygodnie z kokpitu, zmniejszając w ten sposób opór i ryzyko korozji.